ایران لایسنس

موبایل گیمر هستید؟ آپدیت جدید ویندوز ۱۱ شما را شگفت‌زده می‌کند

0
(0)

موبایل گیمر هستید؟ آپدیت جدید ویندوز ۱۱ شما را شگفت‌زده می‌کند

 

 

 

مایکروسافت اخیرا آپدیت جدیدی را برای ویندوز 11 منتشر کرده است که بر روی کاربرانی که گیمرهای موبایلی هستند متمرکز شده است که به لطف آن ویژگی های جذابی به این سیستم عامل اضافه شده است.

زمانی که مایکروسافت به طور رسمی از ویندوز 11 رونمایی کرد خبر بسیار خوبی را نیز به کاربران داد و آن اینکه این سیستم عامل از اپلیکیشن های اندروید پشتیبانی می کند. به این ترتیب کاربران دیگر نیازی به جستجوی شبیه سازهای مختلف و دست و پا گیر برای اجرای برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر و اجرای برنامه اندروید روی آن به سختی ندارند.

البته در اولین دوره های عرضه ویندوز 11 اپلیکیشن های زیادی برای این سیستم عامل موجود نبود، از طرفی اجرای آنها نیز سخت بود مایکروسافت به مرور زمان آن را به روز کرد و ویژگی های مختلفی به آن اضافه کرد تا اینکه اکنون وضعیت کمی بهتر شده است، البته لیست اپلیکیشن های اندرویدی که بر روی سیستم عامل ویندوز 11 اجرا می شوند هنوز بسیار اندک است اما ردموندی همواره در تلاش برای بهبود وضعیت است.

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی را برای ویندوز 11 با هدف بهبود تجربه گیمرهای موبایلی در بازی های موبایلی روی کامپیوتر منتشر کرده است که به لطف آن بازی های اندروید روی این سیستم عامل بسیار لذت بخش تر خواهد بود. به گفته مایکروسافت Windows Subsystem برای اندروید نسخه 2206.40000.15.0 اکنون برای کاربران Insider در ایالات متحده منتشر شده است و مجموعه ای از ویژگی های جذاب و سازگار با ویندوز 11 را به آن اضافه می کند.

واضح تر اگر بخواهیم در مورد تغییرات صحبت کنیم باید بگوییم که اکنون کاربران می توانند با تغییر کلیدهای جوی استیک به کلیدهای کامپیوتر بازی های اندروید را در ویندوز 11 تجربه کنند. این تمام ماجرا نیست! بازی‌های اندروید روی رایانه شخصی اکنون از گیم‌پد جهت و حتی اسکرول پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند با کلیدهای جهت‌دار انجام شود. همه اینها ویژگی های بسیار مفید و جذابی هستند که قطعا علاقه مندان به بازی های موبایلی را خوشحال خواهند کرد.

البته این آپدیت نه تنها این ویژگی ها را به ویندوز 11 اضافه کرد بلکه ظاهرا اسکرول شبکه گرافیک و امنیت اندروید را نیز بهبود بخشید، همانطور که به نظر می رسد این شرکت تنها می خواهد با این به روز رسانی قسمت اندروید ویندوز 11 را بهبود بخشد زیرا در حال حاضر تنها آن موارد در تغییرات ثبت شده قابل مشاهده هستند.

مایکروسافت قصد دارد به زودی این تغییرات را برای کاربران خارج از بازار ایالات متحده منتشر کند، از طرفی گفته می شود که لیست بازی ها و اپلیکیشن های پشتیبانی شده در این سیستم عامل که در حال حاضر بسیار کم هستند افزایش خواهد یافت، با این حال کاربران علاقه مند به اجرای بازی های موبایل در سیستم باید بدانند که راه حل مایکروسافت تنها راه حلی نیست که در دسترس آنها است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که گوگل به تازگی از سرویس Google Play Games در رایانه شخصی رونمایی کرده است که در حال حاضر در بازارهای محدودی در دسترس است اما به نظر می رسد در آینده در دسترس عموم قرار گیرد، Take This Service به کاربران امکان می دهد در صورت تمایل بازی های Google Play را در رایانه خود تجربه کنند بنابراین به نظر می رسد دیگر جای نگرانی بابت کمبود اپلیکیشن و بازی وجود ندارد.

متأسفانه ما نمی دانیم که مایکروسافت چه زمانی می خواهد این به روز رسانی را برای کاربران خارج از ایالات متحده منتشر کند، اما از آنجایی که این کاربران اکنون به آن دسترسی دارند به نظر نمی رسد زمان زیادی طول بکشد تا بتوانیم آن را دریافت کنیم و ویژگی های جذاب آن را تجربه کنیم.

نظر شما در مورد تغییرات ایجاد شده در ویندوز 11 چیست؟

برای خرید ویندوز 11 اورجینال وارد فروشگاه ایران لایسنس بشید.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازها : 0 / 5. تعداد امتیازها : 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.